Dnia 23.06.2021r. nasza klasa 2H wyjechała na wycieczkę jednodniową do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Zbiórka była o godzinie 6:00, więc połowa przybyłych uczniów oddała się w objęcia Morfeusza. Gdy już dotarliśmy na miejsce, ku naszemu rozczarowaniu, nie mogliśmy wyjechać na górę kolejką, lecz czekała nas długa przeprawa wśród tatrzańskich drzew. Na nasze szczęście słońce nie prażyło, a pogoda była idealna na tego typu spacer. Z początku nogi odmawiały nam posłuszeństwa, ale z biegiem czasu było coraz łatwiej. Podejrzewamy, że to wszystko za sprawą św. Alberta, którego chatkę zwiedziliśmy, zostawiając wpis w kronice. Wśród górskiego wiatru wędrowaliśmy niestrudzenie przez 3 godziny, chociaż zakładaliśmy, że zajmie to dłużej. Nawet pan przewodnik był zdziwiony (ale dumny ;D)! Później nieplanowanie spędziliśmy miły czas w Muzeum Edukacji Narodowej Tatrzańskiego Parku Narodowego, w którym odpoczęliśmy i dowiedzieliśmy się m.in. czym jest Skoczogonek, ale i wiele, wiele innych ciekawostek na temat gór. Kolejnym punktem naszej wycieczki było Muzeum Jana Kasprowicza. Wysłuchaliśmy ciekawej historii o pisarzu i jego życiu, przy okazji zachwycając się przytulnym wnętrzem. W szczególności nasze serca skradły tamtejsze dzieła sztuki – malowane drzwi, portrety żony Marusi, której piękno nie przemijało pomimo lat. Na koniec poszliśmy całą klasą na wyczekiwany obiad do McDonalda, zagryzając go prawdziwymi góralskimi oscypkami z żurawiną. Miłym zaskoczeniem okazała się promocja, dzięki czemu zaspokoiliśmy nasz wilczy apetyt. W czasie drogi powrotnej wszyscy kibicowaliśmy reprezentacji Polski w czasie meczu piłki nożnej. Oczywiście każdy spodziewał się przegranej, ale wsparcie to podstawa!